خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/23 - 09:40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
جلسه کمیته اجرائی APPCED انجام شد:

انتخاب کره جنوبی به عنوان رئیس بیستمین دوره APPCED

کشور کره جنوبی در جلسه کمیته اجرائی APPCED با پیشنهاد هیات جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس بیستمین دوره APPCED  انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت،هیأت ایرانی با شرکت در جلسه و مذاکرات مطروحه که با حضور شرکت کنندگان از کشورهای عضو و نمایندگان نهادهای بین‌المللی برگزار شد؛ ضمن استماع سخنرانی‌ها در راستای کاهش عوارض انسانی‌، طبیعی و آلودگی‌های زیست محیط ‌ناشی از دخالت انسان‌ها در طبیعت پیشنهادهای مطرح کردند که مورد توجه و تائید حاضرین قرار گرفت.



 











محمدرضا تابش در نوزدهمین اجلاس appced


 



در جلسه کمیته اجرائی APPCED با پیشنهاد هیات جمهوری اسلامی ایران کشور کره جنوبی به عنوان رئیس بیستمین دوره APPCED  انتخاب شد.



در ادامه حاضرین با توجه به سابقه و توانمندی جناب آقای تابش نماینده مجلس ایران ایشان را به عنوان نایب رئیس اول APPCED، نماینده کشور مغولستان را به عنوان نایب رئیس دوم و نماینده کشور لائوس را بعنوان دبیر کل کمیته اجرایی APPCED برگزیدند.



 











محمدرضا تابش در نوزدهمین اجلاس appced


 



همچنین در این جلسه با پیشنهاد مغولستان و ایران مقرر شد میزبانی بیستمین مجمع عمومی APPCED در سال ۲۰۲۱ در شهر اولان باتار مغولستان و میزبانی بیست و ‌یکمین مجمع عمومی APPCED در سال ۲۰۲۳ در تهران برگزار گردد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 292463
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار